Политика относно бисквитките
Политиката относно бисквитките е предназначена да представи нашите практики относно събирането на информация чрез бисквитки и други проследяващи технологии (като GIF-ове, уеб маяци и др.).
Функциите, за които използваме тези технологии, може да включват следното:
- Помощ при навигиране,
- Помощ при регистриране за наши събития, вход в системата и възможност да ни изпращате обратна връзка,
- Анализ на употребата на нашите продукти, услуги или приложения,
- Помощ при наши промоционални и маркетингови действия (включително поведенческа реклама),
- Предлагане на съдържание на трети страни (като съдържание на социални медии).
По-нататък е представен списък с използваните от нас бисквитки заедно с тяхното описание. Класифицираме бисквитките в следните категории:
- Абсолютно необходими бисквитки
- Експлоатационни бисквитки
- Функционални бисквитки
- Целеви бисквитки
Освен когато е разрешено от приложимото законодателство, въвеждаме бисквитките след получаване на съгласието ви чрез банера с бисквитки или центъра с предпочитанията. Може винаги да промените настройките си на бисквитките по категория бисквитки (с изключение на абсолютно необходимите бисквитки, нужни за правилното функциониране на сайта), като натиснете бутона „настройки на бисквитки“ по-долу:
Politika Piškotkov
Линкове към други уебсайтове.
Този сайт може да съдържа линкове или препратки към други уебсайтове. Обръщаме внимание, че не контролираме бисквитките/проследяващите технологии на други уебсайтове и тази Политика относно бисквитките не се прилага за други уебсайтове.
Свързване с нас
Ако имате въпроси, коментари или притеснения относно тази Политика относно бисквитките или практиките относно информацията в този сайт, използвайте данните за контакт, включени в нашата Политика относно поверителността.
Промени към настоящата Политика относно бисквитките
Ако Политиката относно бисквитките бъде променена, на този сайт ще бъде публикувана променената политика. Тази Политика относно бисквитките е актуализирана на 20/08/2021.
Вид бисквитка
Източник
Цел
Бисквитки /проследяващи технологии, използвани от JNTL Consumer Health I (Switzerland) GmbH
Основна бисквитка
Име на бисквитката: has_js
JNTL Consumer Health I (Switzerland) GmbH
Тази „бисквитка“ има за цел да предотврати фалшификатите на заявки. Тя съдържа случайно генерирани стойности.
Основна бисквитка
Име на бисквитката:
SESScookie-compliance-accepted-level
JNTL Consumer Health I (Switzerland) GmbH
Тази „бисквитка“ има за задача да проследи дали JavaScript е активиран. Тази „бисквитка” има статус 0 или 1.
Бисквитки /проследяващи технологии, използвани от доставчиците на услуги на JNTL Consumer Health I (Switzerland) GmbH и други компании
Бисквитки и технологии за Google Analytics
Имена на бисквитките: _utma, _utmz
Google Analytics
Тези „бисквитки“ се използват, за да събират информация за това, как посетителите на нашия сайт го използват. Използваме събраната информация, за да съставяме доклади и за да подобряваме сайта си. „Бисквитките“ събират под анонимна форма информация, която включва броя посетители на сайта, от кой сайт са дошли в нашия, както и сайтовете, които са посетили.
Идентифициране на Session & Analytics (сесии и анализи). Използва се за проследяване. „Създаваме „бисквитка“ тип datr, когато браузърът се свързва с facebook.com (освен при социалните plugin iframes), като тя ни позволява да идентифицираме подозрителна информация за влизане в сайтове и осигурява безопасност на потребителите. Ние използваме тази информация, за да маркираме съмнителна активност, например неуспешни опити за влизане в сайта и създаване на различни СПАМ акаунти.
guest_id
Youtube
YouTube може да създава „бисквитки“ на компютъра на потребителя, щом той кликне върху съответното видео от YouTube, но със своя режим за неприкосновеност YouTube не съхранява лична информация за пускане на вградени видео клипове, която би позволила идентифициране на потребителя.
Таг за ре-маркетинг
Google AdWords / Google Analytics
Събираме групи потребители, които са посетили конкретни секции на сайта. По този начин, използвайки тези списъци с потребители, ние можем по-добре да насочим нашата PPC активност. Например, ако някой е посетил сайта през последните 30 дни, ние знаем, че той вече е ангажиран с марката и следователно можем да удвоим усилието си да достигнем до такъв тип потребител. По подобен начин можем да таргетираме посетителите с изключващи ключови думи (негативно таргетиране), за да сме сигурни, че ще получим нов и ангажиран с бранда трафик към сайта.